jätte glad!

Hej alla fina! Trodde verkligen inte att detta skulle hända haha men jag har kommit upp till 57 unika och det gör mig jätte glad! Tack alla det betyder sjukt mycket men skulle vilja att mer "folk" kollar på min blogg. Det är då jag kommer börja blogga som mest! Men såklart jag gör det nu också ;) HAHAHA ni tycker säkert att jag e knäpp men detta är något stort för mig, för några dagar sen var det bara 19 unika och nu plötsligt kom det upp till 57 unika! Otroligt, jag undrar verkligen hur ni hittat hit ? :D kommentera gärna hur ni hittade till min blogg och om det är något ni tycker jag ska förbättra :)
 
Nu till igår! Igår så kom jag hem sent för jag åkte och hämtade min dator som var på lagning klockan 18.00 och jag ville verkligen ha den igårför att det var Starstable´s födelsedag! Så då åkte jag dit med bussen och det tog cirka 1/2 timma att hämta ut datorn..det var jätte tråkigt att jag missade när alla sammlades i fp och firade starstable´s födelsedag :( men jag hann logga in och ta imot presenten man fick av dom ;) man fick 200 sc och en jätte fin tröja! fin prsent det va! Tack sso teamet :*   men när jag gick ut med Angel så började hon stegra och gnägga hon försökte springa iväg med mig men jag lyckades lungna ner henne, hon var jätte rädd för fyrverkerierna  hon har aldrig hört det ljudet förut..men hon lungnade ner sig ganska snabbt hon visste sedan att det inte var någon fara. Så det var juväl bra :) jag köpte faktiskt en fyrverkeri och tände den med Angel och hon tyckte att det var coolt hon kollade alltid upp mot raketerna när de sköts upp mot himlen.
 
Och sen så märkte jag en annan sak de had ändrat kartan nu har de börjat öppna ett ställe och det heter skördes byggderna! Asså vad kul det ska bli när de öppnar snart jag tror faktiskt att det är nästa onsdags uppdatering eller så kommer det andalusier i färgen brun,grå och vit ! Och juste ni vet bilden jag la upp det ser ut som att va jorvik stallet och man ser ju en liten paddock och detär ju förmodligen den! Men jag fick en kommentar att det var från star stable Höstryttaren? :) och det kanske e det man vet aldrig, har aldirg spelat det spelet i PC :) 
Aa det var nog det jag ville säga tack så mycket för attni läser min blogg hoppas ni fortsätter att gör det :) och om ni nu vill gå me i Frosty Mutangs så kan ni maila mig på sso jag heter Amanda Goldheart! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra RainDaughter

Hej! Jag hittade din blogg efter du lämnat en kommentar till Alice Winterbells hemsida. Älskar att läsa SSo-spelares bloggar ^^
Tänkte också på en grej. Kollar man på bilden du la upp som du tror är Södra Jorvik, och sen på kartan så stämmer de inte riktigt överens med varann. På kartan har den lilla ön 2 vägar över till fastlandet, men på bilden finns det bara en. Hmm :)

Svar: Hej! Kul att du hittade hit hehe ;) jaha okej,tyckte det liknade ganska mycket på kartan :D men nu har sso lagt ut en bild på skördes byggderna! Det ska bli jätte kul när det öppnar :D hoppas du fortsätter att läsa min blogg ;)
amanda goldheart

2013-10-04 @ 14:38:11



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!