info om miniking

 
 
 Namn; Miniking (aka brownie)
Kön; hingst
Ålder; 2 år. F 2010-01-05
Ras; Jorvikisk ponny
Inriktning; Fritid och galopp och en del hoppning
 
Om Miniking 
Miniking, som kallas Brownie,är en sött liten brun ponny med ett härligt sött brownie färgat hår! Han älskar att busa och gillar att bada (han älskar det) Han kom till Fort pinta när han var 1,5 år, jag köpte han när han var 2 år för att han då är lite riden inom ponny galoppen! Enligt ägaren till ponnyerna så var han än av de busigaste och lärt lärda ponnyerna i stallet. Så han sa att det inte kommer bli något problem med att träna upp honom. Just nu satsar jag och Brownie på hoppnigen,och han har starka ben som kan hoppa ganska höga hinder,så det är det vi ska satsa på nu! 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!