Halloween uppdrag

Hej alla! IdaFg så vart det halloween uppdrag och det var svåra det må jag säga! Sammarbeatde med många personer för att hitta dom där  små spökarna. Men jag skulle til derws farm jag letade som en galning, men sen så mötte jag en tjej som ville sammarbeta med att leta :) Så jag tackade direkt JA men vi hitade inte det där spöket... Jag frågade ytterligare en och hon sa nej men kan vi sammarbeta så jag sa ja, Vi letade igen men nej vi hittade inte..Sen så var det en tjej som hängde med oss men hon var inte i vår grupp så jag stannade till och bjöd in henne :D Hon hade hittat några i gåd så hon visade dom :) men då så roppade hon ut mitt namn AMANDA!!? och jag ba - aa (vad har hänt lixsom) tänkte jag. Och då så sa hon - du e bloggaren! I starstableamanda.blogg.se!! - och jag ba - what!?  och hon sa - Jag e ditt fan!  Jag blev jätte glad när hon sa så asså jag har typ 10 unika varje dag...haha så jag bryr mig inte jag e inte en stor bloggare lixsom men hon gjorde mig jätte glad :) Tack alla som läser min blogg älskar er! <3  
 
Btw! Är kär i denna mask haha, den e finast av alla tycker jag ;) ( min åsikt) men alla e lika fina/coola också ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra RainDaughter

Hahah heeej! XD Roligt att jag fick en liten story på din blogg :D Jag har lagt upp bild på dig och mig på min facebook-sida (där heter jag Alexandra RainDaughter) och jag har även länkat till din blogg därifrån :D Hoppas vi ses snart igen! <3

Svar: Haha xD Vad kul! Tack så mycket :) Men tyvärr så har jag ingen Facebook sida så att jag kan kolla in din sida :/ Men vi ses snart igen! <3
amanda goldheart

2013-10-31 @ 09:11:31



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!