Annas häst har anlänt!

Hej som ni vet så blev jag star rider idag lyckades övertala mamma ;) och hon sa ja heh . Men som sagt det har varit några uppdrag och de flesta får speciella uppdrag några får dom och andra inte till exmepel som mig. Jag har inte fått uppdragen än men aja bara att vänta och se...skördesbyggden var stort och fint så att man nästan kan tappa bort sig haha. Men härom dagen då chattade jag med min klubbchef och hon sa att man ser Annas häst rida runt i Gröndal :O jag såg honom när jag skulle ta den vägen så jag följde honom och han har en chatt bubbla som dom kanske kommer ha till ett uppdrag i huvud berättelsen, men annar har jag inte gjort något speciellt, om nu undrar så bloggar jag via mobilen xD 








Kommentarer
Postat av: Alexandra RainDaughter

Det är hästen Starshine som springer runt i Gröndal :D
Det är Lisas häst, från första spelet av "Starshine Legacy".

tycker han ser så deppig ut, han letar nog efter Lisa.

Det sägs att Lisa ska vara gömd någonstans i Grådaggsbergen (Den stora grå fläcken i Skördebygden) :)

Svar: Hahah märkte att jag skrev fel det är Lisas häst haha..Hoppas uppdrag kommer snart :D
amanda goldheart

2013-10-30 @ 09:42:08



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!