Onsdags uppdatering med mera

Hejsan, är så dålig på att blogga, så jag tog en liten paus för att jag känner typ jag har inget att blogga om så jag vill att ni bestämmer vad jag ska blogga om!  Ni väljer rubriken.  Så kom med ideer´ om  vad jag ska blogga om :) men vet ni vad! Min star rider tid tar slut i överimorgon!!! F*N fFÖR DET!! Aja min pappa kommer om några veckor och då ska han köpa lifetime ;) heh. Ska bli kul att vara det nu hela livet så man slipper va orolig att ens star rider tid tar slut. Aja idag vart det onsadag uppdaterin och jag har varit hema från skolan för att jag rammalde igår i skolan min tjej kompis rammaldem ovanför mig haha, vi typ hålde på och busa lite grann. Så nu sitter jag hemma och har ont i foten förmodligen går jag till skolan imorgon! 
Det har kommit ett nytt championat i skördesbyggden!! Det ska bli kul att prova den men kommer såklart faila..e största failaren även om jag har bra utrusting och bra hästar! Det roliga är att jag tar ut min ilska på mina hästar LOL, en ska försöka sluta göra det haha. Och det har även komit nya hästar så fina dom är ska kolla in dom nu när jag loggar in, servern är nere så får vänta sålänge, kolla in star stable blogar och lyssna på musik. Om ni har en blogg så vorre det kul om ni kunde kommentera här nere så kan jag läsa dom, ÄLSKAR att läsa sso bloggar :D  BRA UPPDATERING!
                                                                                                                                                                               

Championatdags i Skördebygden!

Hej allihopa!
Det är dags för ett nytt utmanande Championat och denna gången har turen kommit till Jorvikstallet!

Nytt Championat:
- Ett nytt fin-fint Championat har öppnat och denna gång är det Jorvikstallet som får äran att hålla i den beryktade tävlingen. I det här Championatet finns det massvis med spännande genvägar, kan du hitta de snabbaste och därmed få den bästa tiden?! Championatet börjar och slutar bakom Sunfield Farm i Skördebygden.

Ställ upp i det nya Championatet Jorvikstallet!
Ställ upp i det nya Championatet i Jorvikstallet!

Nya Hästar:
- Två ståtliga Andalusier i färgerna Chestnut och Buckskin har kommit till Paddockön! Du måste ha uppnått level 8 för att kunna köpa Andalusierna.
Ståtliga Andalusier!

Ståtliga Andalusier!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!