Kort inlägg!

Hej! Idag har det varit en vanlig trött dag. Har varit i skolan och sedan kommit hem. Jag har inte gjort något speciellt bara att jag snart är vänligt inställd med Jorvik stall :) Jag tycker inte om att göra dagliga men aja jag fiskade idag för första gången på länge det gick bra. Jag vill bara säga till er alla medlemma i GC, Jag har skapat en klubb blogg klicka http://goldcircus.blogg.se/
 Där kommer erat schemaatt stå! Så kolla in där ofta. 
 
Lite bild jag gjorde innan jag skulle in och sova igår :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra RainDaughter

Åh, perfekt med en klubb-blogg! =D <3

Svar: Visst! :D
amanda goldheart

2013-11-26 @ 11:15:01
Postat av: Alexandra RainDaughter

Hej Amanda! Jag har tagit jättefina bilder från när vi hade luciatåg med klubben! Det blev inte så många som var med, men vi kan ju ha ett nytt luciatåg när du vet att du kan va med. Kan jag skicka bilderna till dig på nåt sätt tro?

Svar: Kunde tyvärr inte komma för attt jag pluggade inför ett prov jag skulle ha irl. Men vi kommer defenitivt att ha ett till lucia tåg, och det blir på julafton :) Om du skriver vad din face book sida heter så kan jag kopiera bilderna om du nu redan lagt upp dom på fb :)
amanda goldheart

2013-11-27 @ 11:02:39



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!