Oaktiv...

hejj hejj sorry för att jag e så oaktiv, jag hållde tydlingen inte mitt löfte om att jag ska bli mer aktiv...aja men som ni vet så går jag i skolan och jag är så upptagen med irl livet! Jag har massor av läxor och annat. Jag bloggar just nu i min stora systers dator, för att jag köpte en dator som typ var bara 1 vecka gammal och jag och hon bråkade så skärmmen på datorn gick sönder :/ och nu så är den inne på lagning. Medans den är det så får jag använda hennes dator! Hahah jag är så dum, alla mina hästar har röda smileys hahah omg känner mig så dum ..xP jag har märkt de senaste tiden att jag inte loggar in så mycket tro jag har tappat intresset för starstable loggar mest in när det är spännande uppdrag och när man får sin veckopeng :) men jag loggar in när jag har tid också. Idag så kom det ny uppdatering! det var nåt om silvergladebyn den kom massor av pandoriska sprickor och skuggsökare så man fick suga upp skuggsökarna med en typ av damsugare och sen släcka ner pandoria sprickorna det var kul men också inte tyckte det var jobbigt med att släcka pandoria sprickan, blev så arg så jag failde totalt 3 gånger hahah.Ni ska få se några bilder jag tog kort på uppdragen (OBS!!
 
 
) jag vet inte hur man gör spoil skyddet!! Så att ni vet :)

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej! Det är jag som är Amanda Goldheart och spelar det bästa spelt i världen SSO. Jag äger mina två underbara hästar Angelstar och Darkshadow. INFO OM MINA HÄSTAR Angelstar- är min första häst hon är ett underbart sto som är 6 år hon gillar alla och trivs bland folkmassor, Angel tycker mest om fälttävlan,galoppera och att hoppa hon tycker inte om western så mycket det är inte hennes grej men jag burkar öva henne så att hon blir van! Darkshadow- är en envis liten rakare! han är en valack på 3 år, han är som en lite bebis han vill alltid att man ska ha en egen tid med honom han tycker inte om när jag gossar med andra hästar då kan han börja stegra,Dark är under lektion han håller på att lära sig att hoppa och fälttävlan det är inte hans favoriter men han älskar western!